poniedziałek, 26 stycznia 2015

Gotowi na outfit? Wspominałam o tych legginsach w arbuzy, prawda? Nie wyglądają jakoś nadzwyczajnie, ale bardzo wygodne i można w nich wchodzić do wody, nie rozciągają się tak, że zostaje potem białe. Mam nadzieję, że wiecie o co chodzi. Ja mam rozmiar L, bo do każdego motywu kolorystycznego tego legginsy mają tak jakby różne rozmiary. I "ELka" jest na mnie dobra. :)
Jakby co, to na koszulce mam napis: "I'm. A. Dreamer.", a z tyłu "Don't Quit Your Dream".
Na głowie natomiast jakiś mój stary wyczyn, który miał być naszyjnikiem, ale całkiem nieźle sprawdza się, jako dekoracja na włosy. :)
Dodałam kilka bransoletek i strój gotowy.




A to na górze powtórzyłam, bo spodobało mi się, jak edytowałam >< 


2 komentarze:

  1. Oo, właśnie nabrałam ochotę na arbuza haha :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne leginsy! Naprawdę oryginalny wzór :)

    Zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń