sobota, 24 stycznia 2015

Drodzy czytelnicy!
Do tych, którzy mnie obserwują mam pewne pytanie. Jakie posty lubicie najbardziej? W czym sprawuję się najlepiej? Ja tak za bardzo nie wiem, co mam przygotowywać do postów, bo każdy lubi coś innego. Nie wiem za bardzo, jak się robi te takie jakby ankiety w gadżetach na boku strony. Pomoże mi ktoś? :/
Na razie pozostaję przy tym, o czym mówiłam w...przed ostatnim poście. Czyli outfity. Otóż znowu dzisiaj byłam na zakupach i mam nowe ubrania z racji, że w Blue City można utonąć w przecenach :)
Może to dziwne, ale pierwszy raz w życiu byłam w Bershce (nie wiem, czy dobrze odmieniłam). Teksty na koszulkach i bluzach są boskie. Spędziłyśmy prawie godzinę w jednym sklepie, o którym mówiłam Wam we wczorajszym poście. Conversy do mnie dotarły i jestem w pełni szczęśliwa. Takie dgrabne. :)
Uwierzcie, że bardzo mi trudno robić selfie aparatem tak, żeby uchwycić jak najwięcej elementów mojego ubioru...przepraszam, jeśli przeszkadza Wam, że czegoś nie widzicie. Nie mam nikogo do pomocy przy blogu, rodzice nawet nie mają czasu, żeby zrobić mi kilka zdjęć. W sumie, to taty nawet nie chcę o to prosić, bo jego zdjęcia są...złe. A mama zajęta komputerem nie słyszy, co mówię. :) No więc, pozostają mi "zdjęcia robione tosterem". I sorry za zdjęcie w łazience. 
No i moja kotka, która zawsze mi towarzyszy :) 






Bluzka - Bershka
Legginsy - Terranova
Czapka - Cubus
Buty - Converse 

4 komentarze:

  1. Jaki słodziak! Kocham kotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem u Ciebie pierwszy raz ,natomiast bardzo chętnie bym zobaczyła jakiś wpis tematyczny własnej twórczości :) Masz świetny styl pisania ! :) Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny T-Shirt *.*
    Obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń