niedziela, 14 grudnia 2014

Jest was już 920!!! ♥ 

#Szczęśliwedziecko #MordeczkiWyMoje :*


Zrobię dla Was taką jakby świąteczną listę. Chodzi mi o to, co mi się najbardziej kojarzy ze świętami w różnych kategoriach. Zaczynamy :)

-Film - "Kevin sam w domu" to już tradycja i nie może być udanych świąt bez tego filmu. To już jest zwyczaj, a nie powtarzanie tego samego filmu co rok. To mi się chyba właśnie kojarzy najbardziej.


-Świąteczne jedzenie - dla mnie zawsze było tylko jedno ulubione - pierogi ruskie. Może to dlatego, że raczej tych innych dań nie lubię, ale pierogi różnego rodzaju są obowiązkowe!



-Zwierzę - nie wiem czemu, ale psy kojarzą mi się najbardziej. Jak tak pomyślę dlaczego, to nie umiem sobie odpowiedzieć, więc nie uzasadnię moich myśli. Oczywiście renifery pozostają tak czy siak. ;) 



-Ubranie - szalik w różne kolorowe wzorki, np. w renifery. 


-Kolor - raczej kolory, najbardziej kojarzą mi się: czerwony, ciemny zielony i granatowy. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz