sobota, 13 grudnia 2014

Dekoracje

Festive Design
#Ilovemyhome #Merrychristmas

Nie było mnie, chociaż powinnam się pojawić. 
Otóż myślałam nad postem i jego tematem. Z racji, ze zbliżają się Święta chciałam zrobić Wam taką małą niespodziankę. 
Może zacznę od tego, że chciałam zrobić poradnik w kwestii ozdób na choinkę (chodzi o samodzielne robienie takim bombek). Tak, pojawi się to, ale jeszcze nie teraz. 
Niedawno miałam takie małe przemeblowanie w pokoju i na Mikołajki zażyczyłam sobie właśnie taką zmianę. Z racji, że teraz w Warszawie są bardzo fajne targi świąteczne z ubraniami, ozdobami, meblami i jedzeniem, właśnie tam wybrałyśmy się z mamą. Najpierw miał być "kiermasz" azjatycki w muzeum, ale nie było tego, co by mi się spodobało. Była szesnasta, a my nie wiedziałyśmy, co robić. Skończyło się na tym, że jakiś pan na ulicy rozdawał ulotki promujący kolejne targi. Co się stało? Wsiadłyśmy do samochodu i pojechałyśmy do Soho Factory, gdzie kiermasze są na prawdę świetne i dużo rzeczy można kupić, które ci się nie znudzą (przynajmniej w najbliższym czasie). 
Mój pokój ma kilka nowych dekoracji i myślę, że wygląda nieźle. Tylko jak tu się pozbyć tego bałaganu? To mój pokój - tego nie ogarniesz. 
Macie tu kilka zdjęć tych najfajniejszych rzeczy i jednego małego osobnika (raczej w rodzaju żeńskim). :)
Pozdrawiam Warszawę i życzę miłych Świąt!!! ♥

To są takie bombki z bawełny, w które się wkłada lampki i one tak ładnie świecą. 


Mój mały gupek ♥♥♥







Kolczyki pianki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz