czwartek, 18 grudnia 2014

Jeju *-* Jestem taaaaka szczęśliwa! 
Po pierwsze dobiliśmy do 1000 wyświetleń na blogu i dwóch komentarzy! Nie sądziłam, że na mojej stronie jest to możliwe, ale jednak. Pomogliście i jestem Wam wdzięczna za towarzyszenie mi. 
Po drugie...nic nie ma :D
----------------------------------------

Ok, zmieńmy temat. 
Miałam na dzisiaj plan, żeby zacząć taki nowy dział związany z filmami. Mam tyle pomysłów w głowie, że nie zmieszczę się z tymi ekranizacjami nawet w kilka miesięcy. Niektórzy wiedzą, że film jest moją ulubioną rozrywką i nie oglądam byle czego.
Dla mnie są tylko filmy, które mają w sobie dużo emocji i widać, że reżyser się napracował i jego filmy mają coś w sobie. 
"Gwiazd Naszych Wina", "Mój przyjaciel Hachiko" - to są moje klimaty. Oczywiście filmy animowane też są doskonałe, no popatrzmy na Disneya. Piękna muzyka, animacje najlepsze na świecie i z resztą najlepsza wytwórnia. Dreamworksa też nie można nazwać najgorszą. Obydwóch filmy są świetne! 



Zrobię coś takiego...no co tydzień będzie się pojawiał post z filmem tygodnia (moim zdaniem). Napiszę coś o nim itd. opowiem. No wiadomo.
Trzymajcie się, papa! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz