czwartek, 1 stycznia 2015

Sylwestrowe szaleństwo

Sorry, że nie było mnie "wczoraj" chociaż powiedziałam, że post się pojawi. Byłam zbytnio zajęta przyjaciółką i szampanem dla dzieci, żebym mogła coś napisać. 
Dobra, zacznę od życzeń. :)

Życzę wszystkim dużo szczęścia w tym Nowym Roku 2015. Żeby dużo marzeń się spełniło i mam nadzieję, że spotka Was wiele przyjemnych zdarzeń. Jeszcze powodzenia w rozwijaniu umiejętności, bo nie wątpię, że macie jakieś tam skryte talenty. ;)

Mój pokój po Sylwestrze wygląda...nawet nie da się tego opisać. Porozwalane ciastka, żelki i nawet rozlany Sprite na podłodze. Dywan nie na swoim miejscu i nabrał fioletowego koloru, nawet nie wiem jakim cudem. Piccolo rozlane na dachu, wcześniej było na śniegu, ale on stopniał. 
U mnie zapowiada się dużo zmian. Postanowiłam bardziej o siebie dbać i spędzać więcej czasu z przyjaciółmi i rodziną. Dać spokój kotce, na jaki zasłużyła. Chciałabym też być milsza dla bliskich i popracować nad swoim zachowaniem, niezabardzo mi to wychodzi. Bardziej ufać rodzinie. 
A Wy? Jakie macie postanowienia noworoczne? Piszcie w komentarzach, chętnie się dowiem. :)
Czas na zdjęcia z imprezy. Chciałabym dodać film, ale czas, który jest potrzebny do tej czynności mnie przerasta. Po prostu wsadzanie filmów do posta trwa za długo.
Jak się bawić, to z klasą ;)




A teraz zdjęcia z dzisiaj :) Mało, ale wybrałam te nierozmazane (w miarę).




11 komentarzy:

  1. świetny pomysł jak widać dobrze spędziłaś sylwester :) Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego roku ;) Super zdjęcia fajnie, że Sylwester miałaś udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku! Mimo, że pierwsze zdjęcia są strasznie nie wyraźne, to jednak reszta jest w jak najlepszym porządku i tego się trzymajmy. Jestem naprawdę bardzo ładna.
    Powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze jak i obserwacje! :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku :)


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku :)


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytałaś się o wspólna obserwację, ja już a teraz czekam na obiecany rewanż :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałyście się świetnie bawić! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń