wtorek, 6 stycznia 2015

Kolejne nominowanie do LBA ;-;
Nie przeżyję tego drugi raz, więc tylko odpowiem na pytania. No szczerze powiem, że nie chcę teraz się męczyć z szukaniem blogów do tej nagrody. Ostatnim razem zajęło mi to tydzień. Jutro zaczyna się szkoła, a w jej czasie nie będę mogła za dużo wchodzić i czuwać nad blogiem. No trudno.

Time for questions :)


1. Czy jesteś usatysfakcjonowana tym, jak prezentuje się twój blog?
Tak. Mi bardzo podoba się wygląd jak i charakter postów na moim blogu. 

2. Na co zwracasz największą uwagę, gdy przeglądasz blogi innych?
Szczerze powiem, że nie zwracam uwagi na wygląd. Chociaż w sumie, to też ma znaczenie. Najpierw zaglądam do postów i patrzę, czy są jakieś zdjęcia. To jest zachęcające. :)

3. Jaki film zyskał miano twojego ulubionego?
Będzie trudno...uwielbiam "Mój przyjaciel Hachiko" i trzecią część Hobbita. Hobbit mnie zaskoczył i myślę, że to był jak na razie najlepszy film na podstawie książek Tolkiena.

4. Co motywuje cię do blogowania? 
Motywuje mnie po prostu codzienne życie. To wszystko :)

5. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio? 
"W śnieżną noc", której współautorem jest John Green. 

6. Jaki jest twój ulubiony aktor? 
Kocham Johnnego Deppa. Z pań wybrałabym Amy Adams i Angelinę Jolie.

7. Co sprawia ci największą radość? 
Bieganie na bosaka w lato po moim ogródku patrząc na kota, który je trawę. Cudnie ^^

8. Gdybyś mogła zabrać ze sobą na bezludną wyspę tylko jedną osobę... Kto by nią był? :)
Nie umiem wybrać jednej osoby...

9. Jaką ludzką cechę uważasz za najbardziej irytującą?
Moim zdaniem jest to powaga. Nie powiem, czemu akurat ona.

10. Co zajmuje najwięcej twojego czasu?
Szkoła i spanie.

11. Czy masz jakieś sprecyzowane plany na przyszłość odnośnie twojego bloga?
Szczerze, to o tym nie myślałam. Moja głowa na razie nie potrafi wymyśleć zmian, dla mojego bloga. 

1 komentarz:

  1. Fajnie dowiedzieć się coś o Tobie :D Co powiesz na wspólną obserwację :) Pisz u mnie :) ? http://life-andstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń