środa, 24 grudnia 2014

Christmas Eve and presents

Jejku, no opowiadajcie jak tam po spotkaniu z rodziną. W tym roku pobiłam swój rekord w jedzeniu pierogów. Aż 58 i pół. Sama siebie zdziwiłam. U mnie było dużo kolęd, prezentów jeszcze więcej niż w tamtym Świątecznym Czasie. Nie chcę za bardzo szpanować moimi prezentami, bo niektórym może być przykro, że nie mają ich aż tak dużo. Telepatycznie dzielę się teraz z Wami moimi słodyczami ♥
Powiem tylko, że dostałam słuchawki i trochę ciuchów z Cubusa. Ogólnie jestem bardzo zadowolona. To była bardzo udana Wigilia i chciałabym, żeby było tak częściej. 
No cóż. Czas życzyć Wam wszystkiego dobrego, szczęśliwego Nowego Roku i samych sukcesów w życiu. Mam nadzieję, że co roku będzie tak cudownie i mam nadzieję, że wszystko będzie się działo tak, jak chcecie. 
Czas na zdjęcia. Do zobaczenia!!! :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz