piątek, 1 maja 2015

Hejtujemy pogodę


W środę były moje urodzinki, dlatego nie miałam zbytnio czasu na napisanie postu, ani przedwczoraj, ani wczoraj. No bo goście i te sprawy.

Dzisiejszy dzień chyba nie mógłby być bardziej pochmurny. Tylko bym spała. Gdybym oczywiście mogła. Nie umiem zasnąć w środku dnia. 
Nie mam nic ciekawego do roboty. Dopiero przed chwilą przestało lać, więc na dwór nie pójdę, nie pobawię się z kotem, bo leniuch śpi, nie narysuję niczego, bo nie mam weny, nie będę jarać się prezentami, bo nie chcę być próżna, no i...nie pouczę się, bo...bo nie. 

Tat proponuje wycieczkę nad Zalew Zegrzyński. Pojechać? Zimno. Pada. Nie.
Dzisiaj z mojej strony wszystko na nie. Czy u Was też tak ponuro? Ludzie, jest maj! Może jeszcze śnieg spadnie? :(

Wrzucam Wam zdjęcia z dni, kiedy jeszcze było ciepło. I słonecznie. I fajnie.

(ten post jest taki inny, to wszystko wina pogody, która nie ma zamiaru zachęcić mnie do radosnego pisania)

No to bye.





5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę zjeśc taki torcik ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Zrobię to samo u Ciebie jeśli masz :))) Mój blog

    OdpowiedzUsuń