niedziela, 30 listopada 2014

Hej ponownie!
Sprawdzam statystyki wyświetleń codziennie i jest coraz lepiej. Bardzo się cieszę, to 500 wyświetlenie tego bloga, nawet go nie promuję ani nie udostępniam. No więc, to mnie ucieszyło, a ja powracam z nowym ogrodowym outfitem!
Założyłam kupione wczoraj piękne niebieskie spodnie i pudrową koszulkę w jakieś tropikalne rośliny. Do tego również nowe buty i kurtkę z miśkiem w środku. Jeszcze czapka i grube rękawiczki 
i "włala" (wiem, że to się inaczej pisze) :P
No to znowu ta sama procedura. Mi jest zimno na waszą korzyść. Przeglądajcie zdjęcia i  później komentujcie. 

Jest jedna rzecz, która mnie jednak martwi. Chodzi o to, że nikt nawet nie chce oceniać tego bloga swoim komentarzem ani wiadomością prywatną :(
Bardzo ciężko pracuję, żeby to jakoś wyszło, ale mój wysiłek na nic. Co mam zrobić? Ktoś mi w końcu podpowie?!










Spodnie - Cubus
Buty - CCC
Kurtka - Gap
Koszulka - Pull&Bear
Rękawiczki - Cropp
Czapka - ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz